Thursday, March 12, 2009

kenapa...

ermmm...
kenapa ye...
dr smlm lg...
smpi arinih...
hati ni sayu sgt...rasa nk pegi dr cni....

ntahla..
mungkin kerna sesuatu tlh t'jd smlm...
made me feel vr upset...
kbtulan call kaknisah dia x agkat...
just nk tnya ttg interview pd tu...
nk nangis dh..
tp,xlame lps tu,dia return call...
erm,cover baik punyer...
yela,mata ni dh b'genang dh...
dat time kt ofis lg..igt trus nk blk sorg2 naik bus aje..
ms tu kul7 lebih..ujan...tp still cerah...
yg nad nih,mmg xbg aku blk naik bus coz sorg2...
nk ke bustop luar tu jauh kn...
duk kelam kabut tu...
sesuatu lg tlh j'jd..abis suma org nk blk..
gladly ada ofismate aku nk tlg anta kitorg blk...
kesal pn ade sbnrnye...klu aku ade kete,xdenyer aku hadap sgt nk blk dgn kete ofis tuh..
geram tul lah...

at de same time...aku terasa sayu sgt2...ntahla...
seakan-akan kekuatan ku kini pergi lg dr diri ini....
ssh payah aku berusaha utk mengumpul kekuatan...
tp,kenapa ini yg t'jadi? segala2nya kembali dlm ingatan nih...
kenapa xde ubat yg blh wat aku lupekan segala yg tlh b'laku pd aku nih?
aku nk buang suma memori luka nih...xtahan rasanya...dh janji pd diri sendiri xnk nangis lg...tp,nangis jgk lagi..hmmmm...ntahla...aarrrgggghhhhhhhhh......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>>>nsbaikla kaknisah msg ajak g umah dia...so,xdela aku duk sorg kt flat ijau tuh melayan perasaan...turutkan hati nk blk ktn,tp...aku xbolehla...zunairah nikah arini.esk plak sanding...ahad nih plak housemate aku lak ajak g majlis kawen dia kt dengkil...aku nk pegi meraikan hari bahgia kawan2 aku...tp,tgkla..belum pegi pun lg...dah sedih...terasa pedih sgt hati nih...aku seakan2 dh ANTI dgn majlis kawen nih..tp,jgn risau..i hope..dis feelings just for a while kn...nsbaik arini keje xsusah sgt...tp,probs jgk r coz asyik slh ajer...tp,syukurla...suma ok n setel...<<<

No comments: